تغذیه سالم

بدن سالم با تغذیه سالم

تغذیه سالم

بدن سالم با تغذیه سالم

تغذیه سالم رشد را میسر می‌سازد، به تندرستی و طول عمر می‌انجامد و با تأثیر بر روی مغز و روان سبب رشد فکری می‌گردد.

طبقه بندی موضوعی

چرا تبلیغات در اینستاگرام جزو واجبات است؟

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ب.ظ

در دنیای امروز با پیشرفت روزافزون و چشمگیر تکنولوژی همه کارها تقریبا به صورت اینترنتی انجام می‌گیرند. در زمینه تجارت نیز یکی از مسائل مهمی‌ که برای همه فروشندگان کالا و یا ارائه دهنگان خدمات مهم است تبلیغات است. همه ما می‌دانیم که اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی است و طرفداران زیادی نیز دارد.

همچنین تبلیغ‌های مختلفی اعم از کسب‌وکار و معرفی برندها و کالاها در این شبکه اجتماعی انجام می‌پذیرد. در کشور ما ایران، این شبکه یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. تبلیغات در اینستاگرام و جذب مشتری بستگی به موضوع فعالیت پیج شما دارد. توجه به این نکته مهم در تاثیرگذاری تبلیغ در پیج‌های اینستاگرامی در مشهد بسیار حائز اهمیت است.

تبلیغات در اینستاگرام (تبلیغات اسپانسری) چیست؟

  • تبلیغات اسپانسر اینستاگرام نوعی از تبلیغات در اینستاگرام است که فیس‌بوک، کمپانی اصلی اینستاگرام، برای شما انجام می‌دهد. اگر پیج اینستاگرام شما در حالت Business باشد، دکمه آبی‌رنگ Promote را در پایین هر تصویر می‌بینید. این دسترسی ساده و اولیه‌ای است که به‌وسیله آن می‌توانید محتوا را در بین کاربران اینستاگرام پخش کنید.

  • فیس‌بوک اجازه می‌دهد که کمپین تبلیغاتی خود را برای جامعه هدف دلخواه و با انتخاب تارگت دقیق تنظیم و مدیریت کنید. بدین معنی که آن دسته از کاربران اینستاگرام که تابه‌حال شما را ندیده‌اند، تبلیغ شما را در صفحه Home یا در میان استوری‌های دیگر می‌بینند.

  • در تبلیغات اینستاگرام می‌توانید لینک دلخواه خود را در تبلیغ قرار دهید. بنابراین امکان بازدید از سایت، خرید محصولات، دانلود اپلیکیشن، ثبت‌نام، مراجعه به کانال تلگرام و… به‌راحتی برای کاربران فراهم می‌شود.

 

ویژگی های یک تبلیغ خلاقانه گسترده در اینستاگرام

اگر تبلیغی که شما انجام می دهید، یک تبلیغ خوب و خلاقانه باشد، حال و هوا و اهداف برند شما را به خوبی به مخاطب القا کند، قطعا می تواند نتیجه خوبی را در پی داشته باشد. حتی اگر برند شما تازه کار و نوپا باشد، با تبلیغات خلاقانه و تبلیغات گروهی در اینستاگرام، می توانید جایگاه خودتان را پیدا کنید و دیده شوید.

تبلیغات انبوه در اینستاگرام شما اگر خلاقانه باشد، علاوه بر کمک به دیده شدن شما، رابطه پایدار شما با مشتری را ایجاد می کند و به ماندگاری شما در ذهن آن ها کمک می کند. تبلیغات انبوه و تبلیغات گروهی اینستاگرام هویت شما را به صورت مداوم به مشتریان یاد آوری می کند و همین امر باعث می شود، فروش شما افزایش یابد.

  • اما حتما این سوال را دارید که یک تبلیغ خلاقانه در اینستاگرام چگونه باید باشد؟ ما به شما می گوییم.
  • تبلیغ شما باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، توجه مخاطب شما را به خود جلب کند! (یعنی قانون طلایی 6 ثانیه. شش ثانیه طول می کشد تا مخاطب تصمیم بگیرد تبلیغات شما را ببیند یا خیر)
  • تبلیغات شما باید متناسب با هویت و استراتژی خدمات شما باشد و نسبت به آن یک طنز کلامی یا ساختار دیداری جذاب داشته باشید.
  • تبلیغات گسترده و انبوه شما در اینستاگرام باید استارت کنجکاوی مخاطب را بزند!
  • زمانی تبلیغات گروهی اینستاگرام شما خلاقانه محسوب می شود که در مخاطبتان نیاز ایجاد کند و او را وادار به خرید یا حداقل برقراری ارتباط کند.

اما این تبلیغ خلاقانه در کجا باید به دست مخاطب برسد؟ کدام پیج ارزش هزینه روی تبلیغات را دارد؟ اگر می خواهید جواب این سوالات را بدانید، بخش زیر را از دست ندهید.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۳
محمد محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی